Vzdělávání

Tipy na e‑mailové kampaně, které zvednou prodeje [Záznam webináře]

Klára Palkosková

23. října 2024

Sdílet

Čtení na 3 minuty

Zajímá vás, jak nachystat e‑mailing, aby přinesl pořádné tržby? Poradíme, jak využít data o nákupním chování zákazníků a řekneme si, jak se připravit na období nákupů 🛒

Nechybí ani osvědčené tipy na kampaně, které zaručeně zvednou prodeje. Podívejte se na webinář, který jsme přichystali společně se Shoptetem, a pozvedněte svůj e‑mailing.

Tipy na e-mailingové kampaně, co zvýší prodeje

Po zhlédnutí záznamu webináře budete znát 🤩

  • Strategii předvánočního e‑mail marketingu

  • Návod na sběr nových kontaktů s motivací dárku 🎁

  • Jak dát zákazníkovi na výběr s pomocí preferencí

  • Tipy na úspěšné e‑mailingové a SMS kampaně

  • Jak na segmentaci pomocí dat ze Shoptetu

  • Must have automatizace (např. podle navštívených produktů na e‑shopu)

Co je to e-mailová kampaň?

E‑mailingová kampaň je forma digitálního marketingu, která využívá e‑mail k oslovení zákazníků nebo potenciálních klientů. Slouží k informování o novinkách, speciálních nabídkách, budování vztahů se zákazníky nebo podpoře prodeje. Efektivní e‑mailingová kampaň by měla mít jasný cíl, dobře zpracovaný obsahatraktivní design. Důležitou součástí je také personalizacesegmentace kontaktů, aby byl obsah co nejrelevantnější pro příjemce.

Pusťte si záznam webináře 👇

Ecomail e-mail marketing záznam webináře

Kdo vás webinářem o e-mailingu provede:

👩🏻 Monika Peštová, Emailing Specialist v Ecomail.cz

V Ecomailu pracuje v oddělení služeb, kde se specializuje na pomoc klientům a nastavení jejich e‑mailingu. Její práce zahrnuje vše od tvorby šablon, nastavení automatizací, správu kampaní, až po vedení individuálních školení. Jejím cílem je zajistit, aby klienti Ecomail využívali co nejefektivněji a dosahovali tak maximálních výsledků v e‑mail marketingu. Naše oddělení služeb vás v tom nenechá. Zarezervujte si školení na míru vašim zkušenostem, individuální konzultaci online nebo poptejte další služby.

Ecomail a integrace se Shoptetem

E‑shopová platforma Shoptet umožňuje propojení s Ecomailem pomocí doplňku. Díky integraci se do Ecomailu přenášejí informace o kontaktech, jejich objednávkách a pohybu uživatelů na webu. Informace o zákaznících můžete zohlednit při plánování rozesílky a využijete v kampaních a automatizacích, o kterých během ve webináře uslyšíte. Co všechno propojení umožňuje a jak ho nastavit najdete zde.

TIP: Pusťte si další webináře o e-mail marketingu se Shoptetem 💻

Další články z Ecomail Blogu

Všechny články