Case Studies

[Case study] Propojení Ecomailu s PrestaShopem

Tereza Oravová

30. srpna 2024

Sdílet

Čtení na 4 minuty

E‑shop JB Sport dosáhl během tří měsíců úžasné návratnosti investice do e‑mail marketingu ve výši 4 349 %. Tento skvělý výsledek doprovázel 11 % konverzní poměr a také růst počtu kontaktů v databázi. Objevte v případové studii, jak se jim to povedlo, a inspirujte se pro váš vlastní e‑mail marketing.

Případová studie: 325% nárůst tržeb díky e-mailingu

V e‑shopu s hokejovým vybavením měli dříve web na vlastním řešení, ten ovšem nebylo snadné upravovat a provádění změn trvalo dlouho. Rozhodli se přejít na PrestaShop a pořádně nakopnout e‑mailing s Ecomailem.

Jak to dopadlo? To si přečtěte v případové studii 🔥 👇

V případové studii se dozvíte

  • jak e‑shop JB sport zvládl přechod na PrestaShop

  • jak využívají integraci s Ecomailem k efektivnímu zpracování zákaznických dat

  • jak vytvářejí běžné kampaně a které z nich dosáhly největšího úspěchu

  • jak dosáhli konverzního poměru 11 %

  • jaký scénář nastavili pro populární automatizaci Opuštěný košík

Ecomail s PrestaShopem 💙

Propojení Ecomailu s PrestaShopem zajistí synchronizaci kontaktů z e‑shopu v reálném čase Automaticky se tak do Vašeho účtu v Ecomailu propisují informace o produktech, objednávkách a pohybu uživatelů na webu. Získaná data využijte pro personalizaci e‑mailingu a budujte vztah s Vašimi zákazníky.

Ecomail s PrestaShopem propojíte za pár minut podle naší nápovědy  nebo videonávodu 

Opuštěný košík a záchrana

Stává se vám, že zákazníci nedokončí nákup? Podpořte jeho dokončení a nastavte oblíbenou automatizaci. Průměrný open rate newsletterů se globálně pohybuje okolo 15 %, u opuštěných košíků je to ale více než 40 %.

Nastavte automatizaci Opuštěný košík i vy 👇

Tipy pro záchranu opuštěných košíků ⬇️

  • Vymazlete předmět, preheader a jméno odesílatele. Jméno odesílatele údajně ovlivňuje open rate e‑mailu z více než 70 %.

  • Personalizujte. Oslovením upoutejte zákazníkovu pozornost a zvyšte tak šance na otevření e‑mailu.

  • Zmiňte výhody nákupu. Ať už je to doprava zdarma nebo dárek k objednávce. Připojte zákaznické recenze, které podpoří nákup ve Vašem e‑shopu.

    Více tipů se dozvíte v tomto článku o opuštěném košíku.

Nechte nastavení na nás 💚

Zdá se vám, že na nastavení Ecomailu nemáte prostor? Využijte našich služeb.

Rádi vás proškolíme, vytvoříme šablony, nastavíme automatizace, poskytneme konzultaci nebo navrhneme kompletní strategii na míru. Na webu najdete přehled všeho, co umíme.

Individuální přání pro nás nejsou překážkou. Napište na 💌 sluzby@ecomail.cz a domluvíme se.


Inspirujte se v case study a vylepšete e‑mailing i pro váš e‑shop 👇

Další články z Ecomail Blogu

Všechny články